söndag 30 januari 2011

Kaffe och solsken!

Söndag, mitt på dagen och jag sitter och njuter av en fantastisk god kopp kaffe medans solen strålar in genom ett väldans skitigt vardagsrumsfönster!
Den är faktiskt godare än vanligt då jag fick en liten present igår!
Mina troll hade slunkit in på Drop Coffee
och köpt mig etiopiska bönor att mala själv.De passade på när de ändå var i Stockholm för skridskotävling.
De är lite roliga, de dricker egentligen inte kaffe men på Drop coffe gör man så fantastiskt gott kaffe så t om de tycker att det är gott. Så är du i närheten, gör dig själv en tjänst! Ta en paus och njut av en kopp kaffe. Massor av olika sorter att välja mellan och väljer man en latte eller capuccino får du det finaste skummet med fantastiska mönster.

Allt är perfekt, både temperatur och smak!
Så nu, fylld med svart gulddryck ska jag fortsätta med min förvaring.
Tyvärr har den återgått till att få ett dassdörrsuttryck men vad gör det om 100 år?
Den duger fint åt mig och min älskade plattång!
//Skylthaxan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar