lördag 29 januari 2011

Arbetsväskan klar!

Det har inte blivit sytt nått under veckan men idag så sitter jag i vrån!
Arbetsväskan har precis blivit klar och nu ska jag fortsätta med min förvaring med ett hjärta.
Jag har gillat att jobbat med materialet Soft & Stable och denna nya produkt kommer jag att använda fler gånger. Den blev verkligen stadig och står helt av sig själv!
Färgerna är väl egentligen inte jag men den duger som slinkväska till jobbet. Den blir så skitig där ändå. Dessutom är den faktiskt mer blå på andra sidan :0)
//Skylthaxan

19 kommentarer:

  1. Jättefin väska i för mig fina färger :-) kram Gunilla

    SvaraRadera
  2. Jag gillar, helt klart. Kul att de råa kanterna är utåt, det blev en hel massa dimension av det.

    SvaraRadera
  3. Jätteläcker väska. O i mina nya favvo färger med :o)

    SvaraRadera
  4. Jätteläckert! Blir också sugen på att testa Soft and stable, men så är jag ju lättpåverkad också ;o)

    Kram

    SvaraRadera
  5. Så fin! Nu blev jag sugen att prova det nya också, är det Liz som säljer tro?

    SvaraRadera
  6. Jag är inte säker alls på om det har kommit ut till försäljning än. Jag fick prov direkt från Houston.Kanske det har börjat säljas i USA. Men så fort det går att få till försäljning kommer nog Liz att sälja det.

    SvaraRadera
  7. Jätte fin väska ,men inte mina färger.men fin ändå!!
    Du måste bara förklara vad soft and stable är,mellanlägg??
    ha en fortsatt bra sy/mysdag!!Kramar

    SvaraRadera
  8. Var ju en härlig väska och motståndskraftig mot smuts.Jag är inte heller ute idag:-)).
    Ibland vill man ju annat.

    Kram Gudrun

    SvaraRadera
  9. Jättefin väska och i mina färger. Du hojtar väl när/om Liz får hem soft and stable för det känns det som att jag vill prova.

    SvaraRadera
  10. Snygg väska - gillar färgerna!! och du - sy ett snickarförkläder i quilttyger till farsgubben din :-) ! Undras vad han skulle säga???

    SvaraRadera
  11. Snygg väska..även jag är nyfiken på där nya.
    Kram Lizzan

    SvaraRadera
  12. jettefin veska gillar farjene.

    kram från audi

    SvaraRadera
  13. Håller med alla de andra och tycker att din väska är URLÄCKER!!!
    Kram Maja

    SvaraRadera
  14. Jädrans vad snygg den är!!! Kan man beställa en måntro? ;o) Kramar Ullis

    SvaraRadera
  15. Härlig väska! Låter intressant med soft + stable. Kram Katarina

    SvaraRadera
  16. Fin väska som är synd att ha till jobbet!

    SvaraRadera
  17. Snygg väska! Kram Anneli

    SvaraRadera
  18. Ser här att smaken är olika och tur är väl det. Jag tillhör dom som gillar färgerrna på din fina väska

    SvaraRadera